Hålla minnesstund i Uppsala
Minnesstund i Uppsala med professionellt stöd.
Planerar ni en minnesstund i Uppsala? Det är viktigt att skapa en lugn och reflekterande atmosfär för alla gäster, och vi är här för att hjälpa er göra just det.
Hos oss hålls er minnesstund i ljusa och vackra lokaler i centrala Uppsala, belägna nära ån, vilket ger en rofylld och vacker miljö för alla närvarande.
Vi ser till att skapa en värdig stund som speglar era önskemål, och vi kan ordna allt från enklare förtäring, såsom smörgåstårta och kanapéer, till en trerätters med ett passande dryckespaket.
Oavsett vilket alternativ ni väljer, garanterar vi att er minnesstund blir både fin och uppskattad av alla gäster.
För att göra ceremonin ännu mer minnesvärd erbjuder vi ett ljudsystem med mikrofoner, samt möjlighet till levande musik eller sång. Detta ger en personlig och vacker touch som gör er minnesstund extra speciell.
-
Kan vi ha ceremoni med Urna på plats?Ja, det går att ordna en ceremoni hos oss med efterföljande fika eller mat.
-
Är lokalen rullstolsanpassad?Hela vår lokal är rullstolsanpassad. Det finns även en ramp vid ingången samt en handikappanpassad toalett. Vi hjälper er gärna också med in- och utpassage.
-
Kan ni ordna med blommor?Ja. Vi kan ordna med blomsterarrangemang och kransar.
-
Går det att visa något på en skärm om jag vill det?Ja! Vi har två stora bildskärmar samt en projektor om 157" som går att nyttja.
-
Finns det parkering nära?Ja. Utanför oss finns det 12 platser som Uppsala kommun hanterar. Det finns även gatuparkering i närområdet.
-
När måste min gästlista vara klar?Senast 14 dagar innan ert datum behöver vi en full allergilista samt totalt antal deltagare.
-
Får jag komma och kolla på lokalen?Självklart! Antingen bokar ni en visning eller så tittar ni själva in måndag - lördag mellan kl 11:00 och 15:00.
-
Hjälper ni till att planera min fest?Ja! När ni bokar festvåning med oss får ni hjälp av en koordinator som kan hjälpa er med allt från menyval till underhållning. Allt samlat i samma borg! Självklart utan extra kostnad för att er fest ska bli så bra som möjligt.
-
Vad ingår i lokalhyran?Vår lokalhyra är tänkt att täcka helheten. De vill säga att inga extra kostnader tillkommer. Hos oss får ni porslin, dukning, städning, bar, serveringspersonal mm. Allt inbakad i en kostnad.
-
Hjälper ni till med dekoration?Ja! Vi kan hjälpa er med allt från blommor till ballonger. Tillsammans planerar vi er fest och väljer ut den dekoration ni önskar!
-
När får vi tillgång till lokalen?Beroende på hur ni bokar varierar tiderna för tillgång. Normala fall 1 timme innan evenemangets start!